Johrgängerhöcks 2017

Liebi Johrgängerinne und Johrgänger

am 14. Juni hei mir üs zum ne gmüetliche Zämesii uf em Stierebärg troffe.
Öppe zwänzgi si ab dr Houzerhütte ufe gloffe und die andere si mit em Bus ufegfahre.

am 11. Novämber hei 30 Teilnähmer am Höck im Fäudschlössli mitgmacht.
S'isch wieder vüu gschwätzt und gigelet worde, näbscht de kulinarische Häppli !

Gäschtebuech-Iitrag – Daniel Müller
Liebes Annie, für die Organisation des heutigen Höcks danke ich dir ganz herzlich.
Wie schon das letzte Mal habe ich die paar Stunden in vollen Zügen genossen.
Ich möchte diesen Anlass nicht mehr missen, die 2 Termine für's 2018 sind schon reserviert.
Bei dieser Gelegenheit möchte ich allen andern Helfern im Hintergrund danken,
welche dafür sorgen, dass die Kontakte unter uns 1950-ern nicht verloren gehen.
Ich wollte zuerst auch so schön wie du im Soledurner-Dialekt schreiben,.... hhmmm....
wahrscheinlichhättest du mich nicht so gut verstanden...
muss wieder etwas häufiger nach Grenchen kommen. Liebe Grüsse nach Grenchen, Daniel